online counter

Rider
Jméno Michal
ročník 92
Email DJsoju@gmail.com
icq 439-563-595
Skype djsoju

  Z5 na Hlavní stránku
Současné moto:
ČZ 175/487 r.v. 1985
ČZ 175/477 r.v. 1972
ČZ 215 SuperSport r.v. 2010

Motto: Když sedíš na motorce a jedeš na plný pecky, během pěti minut toho zažiješ víc než jiní za celý svůj život. Burt Munro

                                                       ČZ 175/487

Jedná se o ČZ 175 typ 487 s přepsaným obsahem na 125 ccm. Máme za sebou první sezónu s cca 7000 km a zvykli jsme si na sebe. Začátek sezóny nebyl zrovna vydařený, pořád se objevovali nějaké problémy které se vyřešili až s kompletní generálkou v Květnu.
Od Května jsem už pouze vylepšoval a zkrášloval k obrazu svému. Navštívil jsem i pár srazů a potkal tuhle bezva partu. 

Úpravy: 215 ccm, zapalování Vape, LED otáčkoměr, pneu Michelin Pilot Sporty, nově nastříkaný rám a udělaný kompletní lak, karbonový polepy, Cagiva rychlopal, LED kontrolky a podsvícení, karbonový miniblinkry, 17z  sekundární kolečko, digitální tachometr TRELOCK, gripy Progrip, modrý reflexní proužky na ráfkách, leštěný víka motoru a kryty bubnů, samolepky SBB a další.

  
 








ČZ  175/477

Mám jí u asi 5 let a teprve na podzim roku 2009 jsem se jí rozhodl upravit na cross.
Úprava měla bejt jenom lehká aby se kdykoliv dala motorka uvédst do originálního stavu.
Všechny díly který jsem sundal jsem tady uložil na půdu. Po zakoupení předního blatníku  a světla jsem to namontoval a jezdil s tim cca 14 dní. Při jednej projížďce se ale rozlámaly pístní kroužky a motor jsem zadřel. Následovala tedy kompletní GO motoru. Jelikož jsem měl doma píst z panelky tak jsem se rozhodl pro úpravu na 215 ccm. Rozebral jsem tady motor, vyměnil ložiska, gufera a lamely spojky jsem vyměnil za ferodový. Potom jsem motor složil a namontoval opět do rámu. Tou dobou už jsem měl objednanej zadní drapák Cheng Shing. Vím že to zní divně ale na cross je to jedno. Po nazutí jsem ale zjistil že se mi nevejde do blatníku, musel jsem ho tedy ořezat. A když už tak vrčela flefa tak jsem ho i zkrátil. Světlo jsem namontoval na držák z Pastevce. Záď má teď look Scramblera. Takto jsem odjel dvě vyjížďky a při druhý se mi povedlo na motokrosový trati sebou pořádně plácnout a zlomit přední blatník a naštípnout masku. Namontoval jsem tedy originální přední blatník a jezdí se dál.




 
Fotogalerie na rajčeti: